Unngå de 4 fallgruvene i Customer Experience-programmer
Kundeopplevelse, også kalt Customer Experience eller CX, er big business. Mange organisasjoner har forstått at kundenes reise på tvers av deres…
Bransjenytt
Kundeopplevelse, også kalt Customer Experience eller CX, er big business. Mange organisasjoner har forstått at kundenes reise på tvers av deres…
Bransjenytt
Luftfartsindustrien er en bransje som er i rask og konstant vekst. Men hvilken betydning har det egentlig hatt for flyplassene og…
Bransjenytt
I skrivende stund er det nå mindre enn 3 måneder til årets stortingsvalg. Normalt kort tid, men i politikken kan mye skje i…
Bransjenytt
I en imaginær norsk markedsanalysebransje i 1997 er det hard konkurranse. Din Mening, IMM, Gallup, ACNN og IR slåss om markedsandelene. Computer…
Bransjenytt
Luftfartsindustrien er en bransje som er i rask og konstant vekst. Men hvilken betydning har det egentlig hatt for flyplassene og…
Bransjenytt
Virkes omsetningsstatistikk for markedsanalysebransjen viser en samlet omsetningsvekst på 2,4 prosent i 2016.
Bransjenytt
De siste bevegelsene i bransjen. Nye navn og folk flytter på seg innen Norstat, Kantar TNS, YouGov, Nielsen, Opinion og Respons.
Bransjenytt
Forstår egentlig noen hva vi i markedsanalysebransjen prater om? Med våre forkortelser og ”Norwenglish” fyller vi nettsider og rapporter. Men oppfatter…
Bransjenytt
For omtrent 40 år siden ble Kjell Opheim spurt om han kunne tenke seg å bli styremedlem i NMF. Det tok han som…
Bransjenytt
Årsmøtet ble i år avholdt på selve kvinnedagen, 8. mars og det passet bra. Kvinnene dominerer nå i de styrende organer.…
Bransjenytt
De siste bevegelsene i bransjen. Nye navn og folk flytter på seg innen Norstat, Kantar TNS, YouGov, Nielsen, Opinion og Respons.
Bransjenytt
Opinion har gjennomført Norges største kartlegging av den norske befolkningens fysiske aktivitetsnivå og hvilke merkevarer som står sterkest.
Bransjenytt