Folks medievaner 2018
Nye medieplattformer, nye måter for påvirkning, og nye digitale annonsemuligheter. Etter 27 år er seminaret «Folks medievaner» mer relevant enn noen…
Bransjenytt
Nye medieplattformer, nye måter for påvirkning, og nye digitale annonsemuligheter. Etter 27 år er seminaret «Folks medievaner» mer relevant enn noen…
Bransjenytt
Årets største møteplass for oss som jobber med å forstå kunder og forbrukeradferd (og som liker en fest) gikk av stabelen…
Bransjenytt
Den 19. desember 2017 var siste arbeidsdag for bransjenestor og mangeårig direktør for MMI og Ipsos, Erik Dalen.
Bransjenytt
Vegard Skuterud og Cecilie Kløvstad har til sammen mer enn 30 års erfaring fra analysebransjen i Norge, og samarbeider nå i…
Bransjenytt
NMFs årsmøtet gikk av stabelen 14 mars. Et lite knippe medlemmer hadde satt av tid denne ettermiddagen. De som var tilstede…
Bransjenytt
TiderKantar TNS - Klasse: andre lag mix flertall menn - Tid: 1:12:51Opinion - Klasse: andre lag mix flertall kvinner - Tid:…
Bransjenytt
Virkes årlige omsetningsstatistikk for markedsanalysebransjen viser en tilnærmet flat utvikling for bransjen i 2017. I sum oppnådde virksomhetene som inngår i…
Bransjenytt
Harald Sørgaard Djupvik har nettopp fylt 60 år. Han har vært en markert person i norsk markedsanalyse i veldig mange år;
Bransjenytt
Mediekonferansen 2017 er vel overstått for i år.
Bransjenytt
Årets MAD ble arrangert på Vulkan med konferanse og fest på samme sted. Det var MEGET vellykket.
Bransjenytt
Kundereiser er komplekse, og kundereiser for B2B (bedriftsmarkedet) er enda mer komplekse. I B2B er det flere forskjellige beslutningstakere involvert og…
Bransjenytt
Kan du fortelle historien om hvordan kundene opplever møtene med ditt selskap? Hvis dette er en god historie, kan det gi…
Bransjenytt