Oppkjøpet av GFK innebærer at Ipsos tar over NORM, som blant annet tilbyr en unik teknologi for gjennomføring av virtuelle -shopper analyser, inkludert emballasjetester, simulerte shopping-turer og avanserte prisoptimaliseringsstudier.
Nå lanserer Ipsos NORM – Simstore, en online plattform som tilbyr en rekke virtuelle løsninger for shopperresearch og pakningstester. Med Simstore kan våre kunder skaffe seg innsikt i hvordan -shopperne tar beslutninger i butikk, forbedre navigering og optimalisere butikk aktivering og pakningsdesign.
Støttet av et team av erfarne shopper- og pakningseksperter, tilbyr Ipsos Simstore realistisk og svært nøyaktig potensialtesting, inkludert 2D- og 3D hylle visninger, 360° VR butikkmiljø og testmiljø for e-handel.
Simstore gir:
- Førsteklasses virtuelle miljøer i en lang rekke butikkmiljø og e-handelsløsninger.
- En validert tilnærming som er svært presis i å predikere salgspotensial
- En rekke automatiserte løsninger som gir fleksibilitet i alle ledd
Simstore er en av flere nye produktlanseringer fra Ipsos som tar i bruk ny teknologi for å bistå kundene med utfordringer innen Shopper og Innovasjon.