Aktuelt

Alle BransjenyttBransjestemmerFagartikkelJobb-karriereTeknologiTema-artikkel

How IoT Can Develop Industries – and help you if you?re stuck in an elevator

According to IBM, The Internet of Things (IoT) has the potential to transform the way we live and work, as it is…

Tema-artikkel

Blå medvind i sosiale medier – Hvordan påvirker dette Stortingsvalget i 2017?

Uansett om du er leder i næringslivet eller politikken, eller på annet vis står overfor større beslutninger og viktige veivalg i…

Tema-artikkel

Social Media Index – Who´s winning at the SoMe-game in the Nordics?

Most Social Media (SoMe) Index users tend to use the data to keep an eye on themselves and close competitors. It…

Tema-artikkel

Analyse av data fra sosiale medier – Hvilke råd skal kundene få?

Sosiale medier gir nå nye muligheter til observere forbrukeres atferd og meninger. Men er dataene fra disse kildene valide nok til…

Tema-artikkel

3 high-tech trender for fremtidens markedsanalyse

Ole Petter Nyhaug har vært på nerdeseminar for markedsanalytikere i Amsterdam sammen med 550 likesinnede fra hele Europa og til og…

Tema-artikkel

Six Sigma – Slik øker du effekten av din Content Marketing

I følge Content Marketing Institute sier 88% av alle B2B-markedsførere og 76% av alle B2C-markedsførere at de bruker Content Marketing i…

Tema-artikkel

Annonsørene trenger vår hjelp til å evaluere effekten av innholds-markedsføring

Innholdsmarkedsføring står for en stadig større del av annonsørenes markedsføringsbudsjett. ANFOs nylig publiserte Den Store Annonsørrapporten viser at flere annonsører gjør…

Tema-artikkel

Content Marketing skaper merkevarens kommunikasjonskapital – og kan måles

Det finnes ingen snarvei til vellykket Content Marketing. En tydelig strategi og målrettet, hardt arbeid med prøving og feiling gir deg…

Tema-artikkel

MEASUREMENT AND ANALYTICS – First then you win at content marketing!

I en tid hvor mer tradisjonelle marketingredskaper innenfor markedsføring har vanskeligere for å trenge gjennom til eksisterende og potensielle kunder, har…

Tema-artikkel

Slik måler Nettavisen effekten av Innholds-markedsføring

Innholdsmarkedsføring har lenge vært et buzz-ord i analysebransjen, og det er stor interesse rundt hvordan man best kan måle effekt av…

Tema-artikkel

Den store myten

Hvis du vil forstå hvordan du kan måle effekten av innholdsmarkedsføring, må du starte med å forstå innholdets rolle i kjøpsprosessen. 

Tema-artikkel

A New Era of Product Innovation

Many innovators subscribe to the notion that testing more ideas increases the likelihood of finding a true winner. The traditional “test-retest”…

Tema-artikkel