Dette husker vi best fra Analysedagen 2021
Torsdag 4. november var det endelig duket for årets versjon av Analysedagen på Vulkan Arena, med en påfølgende etterlengtet jubileumsfest!
Bransjenytt
Torsdag 4. november var det endelig duket for årets versjon av Analysedagen på Vulkan Arena, med en påfølgende etterlengtet jubileumsfest!
Bransjenytt
Det rører seg i bransjen. Her får du noen av de siste bevegelsene, og nye navn hos Ipsos, Kantar, Norstat, Opinon…
Bransjenytt, Jobb-karriere
De siste fem årene har Mindshare målt reklameirritasjonen i den norske befolkningen (18-70). Det har vi gjort ved å stille nordmenn…
Fagartikkel
Rivende utvikling for audio og tidenes omdømmekrise for Facebook: Medieforsker Knut-Arne Futsæter tar oss gjennom medielandskapet anno 2021!
Fagartikkel
Hvis du har hørt, sett eller ledd av det et sted på sosiale medier, er sjansen stor for at det allerede…
Fagartikkel
Analysedagen 2021 går av stabelen 4. november i år og det skal selvsagt deles ut priser! Vi ønsker din hjelp til…
Bransjenytt
- Bransjen har lært mye, men jeg tror vi skal tilbake til fysiske møter igjen - men aldri så mye som…
Fagartikkel
- Flere av analysebyråene har jevnt over levert godt i sine siste målinger før valget. Det er en styrke for bransjen…
Fagartikkel
Bli bedre kjent med et av våre nye medlemmer, Ida Sønnevik Gilinsky, her!
Jobb-karriere
I disse dager får vi mye informasjon om de politiske partiene og politikerne; hvem de er, og hva de står for.…
Kjernen til suksess for innovasjoner er at vi faktisk forstår hva som skjer rundt oss.
Fagartikkel