Social Media Index – Who´s winning at the SoMe-game in the Nordics?
Most Social Media (SoMe) Index users tend to use the data to keep an eye on themselves and close competitors. It…
Tema-artikkel
Most Social Media (SoMe) Index users tend to use the data to keep an eye on themselves and close competitors. It…
Tema-artikkel
Sosiale medier gir nå nye muligheter til observere forbrukeres atferd og meninger. Men er dataene fra disse kildene valide nok til…
Tema-artikkel
Ole Petter Nyhaug har vært på nerdeseminar for markedsanalytikere i Amsterdam sammen med 550 likesinnede fra hele Europa og til og…
Tema-artikkel
I følge Content Marketing Institute sier 88% av alle B2B-markedsførere og 76% av alle B2C-markedsførere at de bruker Content Marketing i…
Tema-artikkel
Innholdsmarkedsføring står for en stadig større del av annonsørenes markedsføringsbudsjett. ANFOs nylig publiserte Den Store Annonsørrapporten viser at flere annonsører gjør…
Tema-artikkel
Det finnes ingen snarvei til vellykket Content Marketing. En tydelig strategi og målrettet, hardt arbeid med prøving og feiling gir deg…
Tema-artikkel
I en tid hvor mer tradisjonelle marketingredskaper innenfor markedsføring har vanskeligere for å trenge gjennom til eksisterende og potensielle kunder, har…
Tema-artikkel
Innholdsmarkedsføring har lenge vært et buzz-ord i analysebransjen, og det er stor interesse rundt hvordan man best kan måle effekt av…
Tema-artikkel
Hvis du vil forstå hvordan du kan måle effekten av innholdsmarkedsføring, må du starte med å forstå innholdets rolle i kjøpsprosessen.
Tema-artikkel
Many innovators subscribe to the notion that testing more ideas increases the likelihood of finding a true winner. The traditional “test-retest”…
Tema-artikkel
Rask teknologiutvikling gjør at stadig flere av den norske befolkningen tar i bruk teknologi og apper som monitorerer og analyserer personlig…
Tema-artikkel
Hvor mange overskrifter av typen “9 av 10 innovasjoner flopper i markedet ett år etter lansering” har du sett? Ja, bare…
Tema-artikkel