Obs
Vi har oppdaget en feil på nettsidene våre og jobber med saken!
Tema-artikkel
Vi har oppdaget en feil på nettsidene våre og jobber med saken!
Tema-artikkel
Ideen var å skape noe nytt. Grunnleggerne i Scandinfo, som i dag er et av Sveriges største og ledende markedsanalysebyråer, hadde…
Tema-artikkel
Internett trafikkdata kan i dag beskrive en betydelig del av vår forbrukeratferd. Gjennom profilering kan denne typen data også fortelle mye…
Tema-artikkel
Salg, markedsføring, og dermed også markedsanalyse, er i rask endring. Særlig sosiale medier har endret måten man jobber på. Utfordringen er…
Tema-artikkel
Har du noen gang ringt banken og tastet inn kontonummeret ditt i påvente av svar? Når du endelig får en person…
Tema-artikkel
Digitaliseringen av vår hverdag har skapt en rekke nye plattformer innen datainnsamling. Dette har åpnet opp for at bransjen kan nå…
Tema-artikkel
Det meste har vært undersøkt før var det noen som sa, og den som sa det har selvfølgelig helt rett. Aldri…
Tema-artikkel
Telenor har tatt i bruk og tester et system for passiv måling av emosjonelle reaksjoner på video. Systemet oppleves som nyttig…
Tema-artikkel
Neuromarketing baserer seg på å teste fysiologiske endringer hos en person for å avdekke i hvilken grad personen reagerer følelsesmessig på…
Tema-artikkel
For non-profits with big ambitions and small budgets, maximizing each ad to be effective and memorable is essential. Nielsen and the…
Tema-artikkel
Det er vores hjerne, der bestemmer, hvilke produkter vi kan lide, og hvilke vi vil bruge penge på. Det er derfor…
Tema-artikkel
Hvordan virker neuromarketing i praksis og hva vi kan lære av å bruke metoden? I TNS Gallup ser vi neuromarketing som…
Tema-artikkel