FOMO’s the new YOLO – Hvordan å bruke data for å lage den perfekte festivalopplevelsen
Palmesus drives av verdens mest usannsynlige festivalgjeng. Et profesjonelt kollektiv bestående av gode venner som gjennom flere år nå har satt…
Tema-artikkel
Palmesus drives av verdens mest usannsynlige festivalgjeng. Et profesjonelt kollektiv bestående av gode venner som gjennom flere år nå har satt…
Tema-artikkel
According to IBM, The Internet of Things (IoT) has the potential to transform the way we live and work, as it is…
Tema-artikkel
Uansett om du er leder i næringslivet eller politikken, eller på annet vis står overfor større beslutninger og viktige veivalg i…
Tema-artikkel
Most Social Media (SoMe) Index users tend to use the data to keep an eye on themselves and close competitors. It…
Tema-artikkel
Sosiale medier gir nå nye muligheter til observere forbrukeres atferd og meninger. Men er dataene fra disse kildene valide nok til…
Tema-artikkel
Ole Petter Nyhaug har vært på nerdeseminar for markedsanalytikere i Amsterdam sammen med 550 likesinnede fra hele Europa og til og…
Tema-artikkel
I følge Content Marketing Institute sier 88% av alle B2B-markedsførere og 76% av alle B2C-markedsførere at de bruker Content Marketing i…
Tema-artikkel
Innholdsmarkedsføring står for en stadig større del av annonsørenes markedsføringsbudsjett. ANFOs nylig publiserte Den Store Annonsørrapporten viser at flere annonsører gjør…
Tema-artikkel
Det finnes ingen snarvei til vellykket Content Marketing. En tydelig strategi og målrettet, hardt arbeid med prøving og feiling gir deg…
Tema-artikkel
I en tid hvor mer tradisjonelle marketingredskaper innenfor markedsføring har vanskeligere for å trenge gjennom til eksisterende og potensielle kunder, har…
Tema-artikkel
Innholdsmarkedsføring har lenge vært et buzz-ord i analysebransjen, og det er stor interesse rundt hvordan man best kan måle effekt av…
Tema-artikkel
Hvis du vil forstå hvordan du kan måle effekten av innholdsmarkedsføring, må du starte med å forstå innholdets rolle i kjøpsprosessen.
Tema-artikkel