Hva skjer’a?
Analysen har tatt en prat med André Thorsen, partner og leder i mediebyrået Atyp.
Bransjenytt
Analysen har tatt en prat med André Thorsen, partner og leder i mediebyrået Atyp.
Bransjenytt
Virkes årlige omsetningsstatistikk for markedsanalysebransjen viser en økning på 8 % fra 2020 til 2021 for analysebyråene, etter to år med…
Bransjenytt
Les hva den nye direktøren i Norsk Kulturråd kommer til å savne mest, og minst, fra markedsanalysebransjen.
Bransjenytt, Jobb-karriere
Analysedagen 2022 går av stabelen 3. november i år og det skal selvsagt deles ut priser! Vi ønsker din hjelp til…
Bransjenytt, Jobb-karriere
Hvilken segmenteringsmodell bør du velge?
Fagartikkel, Tema-artikkel
På Folks Medievaner 29. september ble det gjennomført en livesending av Bauer Medias podkastserie Bli Hørt! Her får du Lise Lillevold…
Bransjenytt
Mediebransjens oppmerksomhet på reklameoppmerksomhet har økt de siste par årene. Dette skyldes flere ting. For det første skyldes det at folks…
Fagartikkel
Vi snakket med fire av deltakerne på Strategidagen 2022 og fikk deres umiddelbare inntrykk. Se video her.
Bransjenytt
Torsdag 8. september gikk Strategidagen 2022 av stabelen for andre gang og for første gang fysisk. Det ble en ettermiddag med…
Bransjenytt
Analysen har tatt en prat med to av mediebyråene for å høre hvordan de har det og hvordan de forbereder seg…
Bransjenytt
Når folk skroller på telefonen er det kun 400 millisekund som skal til for å legge merke til en reklame. Etter…
Fagartikkel
Sommeren har definitivt tatt over etter våren, det går mot den rolige tiden av året og de aller fleste har en…
Bransjenytt