4 elementer som bygger merkevarer med særpreg
Ipsos har utviklet en ny tilnærming til å identifisere og forstå merkevarers særegne kjennetegn.
Fagartikkel
Ipsos har utviklet en ny tilnærming til å identifisere og forstå merkevarers særegne kjennetegn.
Fagartikkel
Har du fått et overraskende resultat? Som markedsanalytikere kan vi oppleve både falske positive og falske negative svar. Anders M. Mamen…
Fagartikkel
Diar lanserer ny kampanjemåling og har ett tydelig råd til alle som vil finne riktig vei i datatåken.
Fagartikkel
De fleste forstår viktigheten av å skape gode kundeopplevelser. Likevel er det fortsatt mange som ikke ser kompleksiteten av å jobbe…
Fagartikkel
Valgomater er den enkeltfaktoren som er nest mest avgjørende for hvilket parti de yngste velgerne stemte på ved stortingsvalget i 2021.
Tema-artikkel
Hvordan spør vi om kjønn? Spørsmålet dukker opp stadig oftere i møter med oppdragsgivere, respondenter og kolleger. Tilbakemeldingene, og refleksjonene, varierer…
Tema-artikkel
- Tvinger annonsører til å planlegge langsiktig. Buying Director i Starcom, Dag Ormåsen, mener norske annonsører bør forberede seg på langsiktig…
Fagartikkel
Her får du fire gode tips for virksomheter som søker å komme i gang med en lønnsom og bærekraftig omstilling.
Fagartikkel
Hva betyr det at noe er tilfeldig?
Fagartikkel
Før vi går inn i selveste juleuken og snart lar roen senke seg, vil vi i Strategi og analyseforeningen benytte anledningen…
Bransjenytt
Her kan du lese mer om hvordan TINE har satt fokus på forbrukerbehov som bryter opp produktinngang.
Fagartikkel
Dagen ble feiret med bursdagsfest. Bli litt bedre kjent med jubilanten her.
Bransjenytt