Segmenteringsutfordringer – del 4
Segmentering må brukes for å ha verdi.
Fagartikkel, Tema-artikkel
Segmentering må brukes for å ha verdi.
Fagartikkel, Tema-artikkel
Merkevarer med de rikeste, mest relevante og sammenknyttede assosiasjonene i nettverk, har høyere sannsynlighet for å vinne i sannhetens øyeblikk. Gi…
Fagartikkel
Eirik Ekrann, kommersiell direktør i Metro Branding, mener bransjen bare adresserer en bitteliten flik av mulighetsrommet til markedsanalyse.
Bransjestemmer
Bransjens største juleentusiast, John Lauring Pedersen, har tatt tempen på årets julestemning.
Bransjenytt
Det rører seg stadig i bransjen. Her får du noen av de siste bevegelsene, og nye navn hos Dentsu, Opinion, Kantar,…
Bransjenytt, Jobb-karriere
Oppsummering fra panelsamtalen på Analysedagen (MAD) 2022.
Bransjenytt, Bransjestemmer, Fagartikkel
Har du en god segmenteringsmodell?
Fagartikkel, Tema-artikkel
Torsdag 3. november samlet 160 kunnskapshungrige bransjefolk seg på Røverstaden i Oslo for å være med på årets største møteplass for…
Bransjenytt
Vi snakket med fem av deltakerne på Analysedagen 2022 og fikk deres umiddelbare inntrykk. Se video her.
Bransjenytt
- Det er alltid mulig å gjøre ting annerledes, sier Pål Listuen.
Bransjenytt
På Analysedagen 3. november ble det tradisjonen tro delt ut flere priser. Alexandra var en av dem som fikk sole seg…
Bransjenytt, Jobb-karriere
For sitt mangeårige arbeid med å løfte og fremme markedsføring og analysefaget, ble Fred Selnes, på Analysedagen, utnevnt til æresmedlem i…
Bransjenytt, Jobb-karriere