TikTok i søkelyset
TikTok har på rekordtid blitt et fenomen. Det kinesiske sosiale nettverket er en plattform for underholdning og informasjon, men er i…
Fagartikkel, Tema-artikkel
TikTok har på rekordtid blitt et fenomen. Det kinesiske sosiale nettverket er en plattform for underholdning og informasjon, men er i…
Fagartikkel, Tema-artikkel
TV2.no har raskt blitt en av Norges største nyhetskontoer på TikTok, men hvordan jobber de aktivt med å øke tilliten hos…
Fagartikkel, Tema-artikkel
Kirken har vært en sentral sosial, kulturell og åndelig møteplass i norske lokalsamfunn i nesten 1000 år. I nyere tid har…
Fagartikkel, Tema-artikkel
Bokanmeldelse
Bransjestemmer, Tema-artikkel
Når merkevarer snakker om bærekraft, påvirker det forbrukernes forventninger til kvalitet, effektivitet og mer til. Det er ikke alltid det påvirker…
Fagartikkel, Tema-artikkel
Alle markedsføringstiltak er en form for investering. Investering i form av penger, tid eller andre ressurser. Når vi investerer ønsker vi…
Fagartikkel, Tema-artikkel
Er kundene en stor og homogen gruppe av mennesker eller er det forskjell på kunder? I et marked med mange merkevarer…
Fagartikkel, Tema-artikkel
Ipsos har analysert Super Bowl 2024 reklamer gjennom bruk av flere metoder - fra undersøkelser til sosial lytting til live online…
Fagartikkel, Tema-artikkel
Ved inngangen i det nye året fikk vi en status på nordmenns medievaner gjennom foredraget “Rikets medietilstand” av Ingvar Sandvik (Kantar…
Fagartikkel, Tema-artikkel
Høyskolelektor ved Høyskolen Kristiania, Anders Mamen, deler sin innsikt i en omfattende artikkelserie som gir deg de verktøyene du trenger for…
Fagartikkel, Tema-artikkel
Bokanmeldelse!
Bransjestemmer, Tema-artikkel
Over ett års tid har Kantar Media kartlagt nordmenns digitale spill- og gamingvaner, både via eksterne kilder og egne data fra…
Teknologi, Tema-artikkel