Analysedagen 2025
Pris
medlem
2950,-
Pris ikke
medlem
3950,-
Torsdag 6. november går Analysedagen igjen av stabelen! Dette er årets største møteplass for oss som jobber med å forstå kunder og forbrukeratferd. Dagen byr på læring, innsikt og inspirasjon. Og om kvelden blir det fest (krever egen påmelding som åpner i august)
Enten du jobber i analysebyrå eller er bruker av markedsanalyse er dette en dag som vil gi deg stort faglig utbytte og nye spennende kontakter.
Vi starter med lunsj, før vi har både felles foredrag og sesjoner. Fagdagen avsluttes rundt kl 18, men så blir det fest!
Et godt faglig program, stands, konkurranser, priser og fest er kjennetegnet til Analysedagen. Du vil få en unik mulighet til å bli kjent med nye personer i bransjen, utvide nettverket ditt – og møte gamle kjente.
PRISER:
Dagkonferansen: kr. 2.950 + mva (medlem) kr. 3.950 + mva (ikke-medlem) Bedriftstilbud: 4 deltakere til prisen for 3 på dagkonferansen!
Bransjefest: kr. 950 + mva (medlem) kr. 1.050 + mva (ikke-medlem). Krever separat påmelding!
DISSE KOMMER:
Fagkomiteen for Analysedagen er allerede i full gang med å sette sammen et innholdsrikt program som blir helt klart i august. Her er en oversikt over de du allerede kan glede deg til å få oppleve den dagen (Følg med, info om programinnhold blir fylt på fortløpende!):
- Hanan Jahr, CEO i Try reklamebyrå
- Elisabeth Haug, CEO i Farmasiet – vinner av Strategiprisen2025
- Xabier Palacio, Head of Intelligence, Advocacy and Standards
- Jan Behrens, Senior rådgiver i Opinion
- Adrian Peretz, Førsteamanuensis hos OsloMet
- Ina Stølen, Daglig leder i Brandity
- Trym Sørum, Fotballanalytiker
- Trygve Karper, CEO i Databutton
- Ingrid Skjæran, Senior Markedsanalytiker i Telenor
- Eirik F. Ekrann, Country mangaer i Ipsos og Lavrans Løvlie, Partner i PwC – I diskusjon om: Hvem er best på innsikt, konsulentselskaper eller analysebyrå?
- Jens Nordahl, Kommunikasjonssjef i AS Vinmonopolet
- Morten Langfeldt Dahlback, Leder for innovasjon og teknologi i Faktisk.no
- Emil Røyrvik, Professor ved NTNU og brennende opptatt av tall
- Alte Guldbrandsen, Formel 1 kommentator hos Viaplay
PROGRAM (Fylles på fortløpende):
Strategi og innovasjon: Erfaringer fra Farmasiet – Elisabeth Haug, Business Analyst i SaaS-selskapet Noteless
Elisabeth Haug er leder av Farmasiet og vant Strategiprisen på Strategidagen2025. I dette foredraget forteller hun om hvordan Farmasiet jobber systematisk med strategi og innovasjon. Hun har tidligere jobbet i Vipps, Sparebank 1, Finn, Schibsted og Aftenposten.
Hvordan oppnå konkurransefortrinn fra datadrevet innsikt – en case om moderne spillerrekruttering i fotball – Trym Sørum , Business Analyst i SaaS-selskapet Noteless
Trym Sørum spesialiserer seg på å omgjøre komplekse data fra fotball til handlingsrettede innsikter. Han er Business Analyst i SaaS-selskapet Noteless og har over 10 års erfaring som fotballtrener. Trym har en mastergrad i strategi og ledelse fra NHH og bachelor i idrettsvitenskap fra Norges Idrettshøyskole.
AI gjør segmentene levende: Erfaringer med Personabot i Telenor – Ingrid Skjæran, Senior markedsanaltyiker i Telenor
Ingrid Skjæran er senior markedsanalytiker i Telenor, der hun blant annet jobber med segmentering og markedsundersøkelser. Tidligere har Ingrid blant annet jobber i Vy og Kantar. Hun er utdannet master i organisasjonspsykologi fra NTNU
Hva kan markedsanalysebransjen lære av verdens raskeste idrett? – Trym Sørum , Business Analyst i SaaS-selskapet Noteless
Et inspirerende og motiverende foredrag som gir innsikt i hvordan Formel 1 som sport er i førersetet når det kommer til kontinuerlig innovasjon innenfor teknologi, analyser, marginer, bærekraft og lagbygging. Hele Norges Formel 1-kommentator Atle Gulbrandsen kjenner sporten godt, og har vært tett på den i over 20 år. Spenn setebeltet, og la deg inspirere!
Atle Gulbrandsen er en av Norges mest erfarne og engasjerende Formel 1-kommentatorer og foredragsholdere, med over 25 års erfaring. Han kombinerer innsikt, lekenhet og formidlingsevne på scenen. Atle var også på shortlisten til prisen Årets taler 2024.
Ønsker du å være sponsor og utstiller? Ta kontakt på admin@analysen.no for informasjon og priser!
Programkomiteen for Analysedagen 2025 består av: Anders Mamen (leder), Kristiania – Bjørnar Brenne, Dunnhumby – Christian Nordby Bø, Pieces Insight – Kristian Arntzen, Opinion – Marianne Nipe, Apeland – Nina Berg, SSB
ANALYSEDAGEN 2025 SPONSES AV: