Strategidagen 2025

15. mai

Strategidagen 2025

Pris
medlem

2250,-

Meld på

Pris ikke
medlem

3500,-

Meld på

BEDRIFTSRABATT: 4 deltakere til prisen for 3!

Torsdag 15. Mai åpner vi dørene til Strategidagen 2025. Den “grønne tråden” for årets konferanse er “Handlekraft”. I år deler vi også ut “Strategiprisen” til Norges skarpeste strateg.

 

  • Registrering og enkel lunsj starter kl 11:45

  • Programmet fra scenen begynner kl 12:30

  • Utdeling av Strategiprisen 2025

  • Vi runder av dagen med mingling og noe godt i glasset fra kl 17:30

 

Strategi uten handlekraft er verdiløs

I en verden preget av økonomisk og geopolitisk usikkerhet og økende global konkurranse er det avgjørende at norske selskaper viser handlekraft. Innovasjon Norge og ledende stemmer fra EU advarer om at selskaper må være proaktive – de må tydeliggjøre sin historie og demonstrere verdien de skaper.

Hvem er Strategidagen for?

Strategidagen er skreddersydd for deg som er leder, har ansvar for markedsstrategi, har et kommersielt ansvar eller på en eller annen måte jobber for å skape vekst i virksomheten eller organisasjonen din.

Lær hvordan handlekraftige ledere omsetter strategi til handling og skaper en kultur for gjennomføring. Her får du oppdatert innsikt, verdifulle råd, inspirasjon og praktiske verktøy fra ledende eksperter. Ta med deg kollegaer og bli med!

Strategiprisen 2025 – Hvem er Norges skarpeste strateg?

Strategiprisen hedrer Norges fremste strategiske hoder og deles for første gang ut under årets Strategidag.

Les oppsummering fra noen av foredragene fra Strategidagen 2024 her: “Bransjeutfordrere på Strategidagen 2024”

Se litt av stemningen og videointervjuer fra Strategidagen her: “Folk i baren”


Programmet fylles på fortløpende – disse kommer:

• Dagens konferansier: Pelle Stensson, CEO i Try Schjærven Media 
Pelle Stensson har over 20 års erfaring fra ledende roller i norsk markedsføring og kommunikasjon. Med bakgrunn fra MEC, Carat og Dentsu, leder han i dag Try Schærven Media. Han brenner for innsikt, strategi og dokumentasjon av effekt – og guider oss gjennom Strategidagen med sin faglige tyngde og engasjement

• Terje Erikstad, Finansredaktør i Dagens Næringsliv – Et makroperspektiv på hvor vi er og hvordan vi kan komme oss videre
Terje Erikstad gir deg et skarpt og dagsaktuelt innblikk i makroperspektiver på økonomi og finans. Som finansredaktør i Dagens Næringsliv og en av Norges mest erfarne finansjournalister, analyserer han markedstrender med innsikt og presisjon. Opplev hvordan han tar markedet på pulsen og gir verdifull oversikt for videre vekst.

• Kathinka Koch Sommeseth, Konserndirektør marked, kommunikasjon og samfunnsansvar i OBOS
Kathinka Koch Sommerseth har en solid bakgrunn innen strategi og forretningsutvikling, og har tidligere hatt ledende roller i ulike selskaper, hvor hun har demonstrert evnen til å omsette strategi til handling.

• Torbjørn Røe Isaksen, Politisk redaktør i E24
Som politisk redaktør i E24 bidrar Torbjørn Røe Isaksen med dyp innsikt i politiske og økonomiske spørsmål. Med erfaring som tidligere næringsminister og kunnskapsminister, tilbyr han et unikt perspektiv på samspillet mellom politikk og næringsliv.

• Christoffer Sundby, CMO i Spenn
Christoffer Sundby er Chief Marketing Officer i Spenn, hvor han leder selskapets markedsstrategier. Med en bakgrunn som inkluderer topplederstillinger i ulike bransjer, har han bred erfaring innen markedsføring og forretningsutvikling.

• Aina Lemoen Lunde, Adm dir i Feddie Ocean Distillery
Som administrerende direktør i Feddie Ocean Distillery, kombinerer Aina Lemoen Lunde sin ekspertise innen markedsføring med entreprenørskap. Hun har tidligere hatt ledende roller blant annet fra DNB og kommunikasjonsbransjen, hvor hun har vært ansvarlig for å utvikle sterke merkevarer.

• Christian Chramer, CEO i Norges Sjømatråd
Christian Chramer er administrerende direktør i Norges Sjømatråd, hvor han arbeider for å fremme norsk sjømat internasjonalt. Med erfaring fra ulike lederstillinger, inkludert kommunikasjonsdirektør i NHO, har han en solid bakgrunn innen strategisk kommunikasjon og markedsføring.

• Abraham Foss, Konsernsjef i Avinor
Som konsernsjef i Avinor leder Abraham Foss Norges sentrale aktør innen luftfart. Med omfattende erfaring fra topplederstillinger i både nasjonale og internasjonale selskaper, bringer han verdifull innsikt i strategisk ledelse og innovasjon.

 

Ønsker du å være sponsor eller utstiller? Ta kontakt på admin@analysen.no for informasjon og priser!