Aktuelt

Alle BransjenyttBransjestemmerFagartikkelJobb-karriereTeknologiTema-artikkel

Når algoritmene styrer nyhetsstrømmen

Hva betyr det for unges nyhetskonsum og verdensbilde når de slutter å oppsøke nyheter selv, og lar algoritmene styre? Innsikt i…

Fagartikkel

Fem ferske innsikter om norske forbrukertrender 2023-2025

Vi rakk knapt å legge pandemien bak oss før nye kriser overtok: Russlands invasjon av Ukraina og standhaftig prisstigning gav norske…

Fagartikkel

Segmenteringsutfordringer – del 5

Bruker du riktig segmenteringsdata? Anders Mamen hjelper oss med å forenkle og velge de viktigste datatypene.

Fagartikkel, Tema-artikkel

Hvordan gjøre workshopen vellykket?

Å skape vekst og verdi krever nye måter å tenke og jobbe på. Workshopen er den perfekte arenaen for dette. Men…

Fagartikkel

10 ting du må vite om TikTok

TikTok er kanalen som fortsatt er på “alles munn”. Kanalen er fint delt opp i gruppen som er tilhengere av kanalen,…

Fagartikkel, Tema-artikkel

Hva er egentlig BeReal?

Har du lurt på hva BeReal er, og hva som er greia med denne appen? Her kan du lese alt du…

Fagartikkel, Tema-artikkel

Segmenteringsutfordringer – del 4

Segmentering må brukes for å ha verdi.

Fagartikkel, Tema-artikkel

Gi næring til merkevarens mentale nettverk

Merkevarer med de rikeste, mest relevante og sammenknyttede assosiasjonene i nettverk, har høyere sannsynlighet for å vinne i sannhetens øyeblikk. Gi…

Fagartikkel

Hva er fremtiden for analysebransjen i Norge?

Oppsummering fra panelsamtalen på Analysedagen (MAD) 2022.

Bransjenytt, Bransjestemmer, Fagartikkel

Segmenteringsutfordringer – del 3

Har du en god segmenteringsmodell?

Fagartikkel, Tema-artikkel

Segmenteringsutfordringer – del 2

Hvilken segmenteringsmodell bør du velge?

Fagartikkel, Tema-artikkel

Bedre oppmerksomhet med kunstig intelligens

Mediebransjens oppmerksomhet på reklameoppmerksomhet har økt de siste par årene. Dette skyldes flere ting. For det første skyldes det at folks…

Fagartikkel