Bilde: Fra venstre, første rad: Karoline Jægersborg Tangen, Ida Sønnevik Gilinsky & Ida Lagos Andersen. Fra venstre, andre rad: Jonathan Geerts, Janne Irene Tyskø D’Arcy, Lucienne Sverre, Christina Stokholm & Sara Viken Løvhaug.
Janne Irene Tyskø D’Arcy tok over som leder for markedsstrategisk innsikt i januar 2023, og har siden da jobbet for å få på plass et team som skal bygge et solid innsiktsfundament og løfte TINEs innsiktsarbeid.
I løpet av det siste året har D’Arcy og teamet jobbet for å tilpasse seg selskapets behov for en mer helhetlig, vekstorientert og strategisk tilnærming til innsikt, og sikre et tettere samarbeid og forståelse for innsikt på tvers av selskapet. Derfor har D’Arcy ansatt et mangfoldig team med bred kompetanse på trend, forbruker og kommersiell innsikt, med erfaring fra analysebyrå, management consulting og kundesiden.
Bli litt bedre kjent med de nye bransjekollegaene Jonathan, Ida, Christina, Lucienne og Karoline.
Jonathan Geerts, Senior Markedsstrategisk analytiker
Jonathan er utdannet MSc i Business og Marketing fra Handelshøyskolen i Belgia. Han har 20+ års erfaring i markedsføring, kategoriledelse og forbrukerinnsikt fra bransjen. Jonathan har jobbet på tvers av Europa, og liker å jobbe på strategiske vekstprosjekter. Hans erfaring fra forskjellige kategorier (bake & dessert, sjokolade, kjeks & tyggegummi) koblet til hans kommersielle forretningssans vil komme godt med i å videreutvikle innsiktsavdeling i TINE. Jonathans hovedfokus blir kategori- & shopperinnsikt koblet til sortiment og prisoptimering.
Ida Lagos Andersen, Senior Markedsstrategisk analytiker
Ida er utdannet MSc in Marketing fra Handelshøyskolen BI og har jobbet med markedsanalyse og forbrukerinnsikt i over 15 år. Hun har bakgrunn fra Ipsos, Sponsor Insight, CPM Analytics og Forbrukerrådet, og har jobbet bredt med ulike bransjer, metoder og problemstillinger. Hos TINE vil Ida primært fokusere på forbruker- og kundeinnsikt og trender innen mat og drikke.
Christina Stokholm, Markedsstrategisk analytiker
Christina har ved sin Master i Finance and International Business og tidligere erfaring fra finansiell controlling oppnådd sterke analytiske evner og sterk tallforståelse. Omdannelse av input til innsikt har tidligere vært en sentral del av Christina sine arbeidsoppgaver. I tillegg har hun høstet inn erfaring med prosessoptimering og kvalitativ analyse fra sin tid som konsulent i Deloitte Consulting.
Lucienne Sverre, Markedsstrategisk analytiker
Lucienne har en master innen markedsføring og ledelse fra høyskolen Kristiania. Hun har bred erfaring som prosjektleder, og har senere spesialisert seg innen analysefaget hos Ipsos. Der jobbet hun blant annet med test av innovasjonsprosjekter, reklame testing, oppfølging av reklamekampanjer, meningsmålinger, merkevaretracker og mer. Hos TINE skal Lucienne jobbe med å sikre forbrukerinnsikt inn mot ulike prosjekter på tvers av hele den kommersielle enheten.
Karoline Jægersborg Tangen, Markedsstrategisk analytiker
Karoline er nyutdannet fra Handelshøyskolen BI med en master i Strategic Marketing Management. Under masterutdanningen hadde Karoline et intership i Orkla Foods hvor hun jobbet med utviklingen av en ny merkevare og innhenting av forbrukerinnsikt. Hun har tidligere erfaring fra klesbransjen med salg, digital markedsføring, og netthandel. Hos TINE skal Karoline jobbe med forbrukertrender og sikre forbrukerinnsikt inn mot ulike prosjekter på tvers av kategorier og merkevarer i den kommersielle enheten.