Michael Sagnes – er fra 15. april ansatt som Junior Prosjektleder hos Norstat Norge. Michael har til nå samlet opp 6 år i bedriften siden han for første gang satte sine føtter innenfor dørene hos Norstats feltavdeling på Lillehammer høsten 2009. De siste par årene har han jobbet som teamleder ved Norstat Lillehammer i tillegg til å ha et sterkt engasjement og involvering i rekruttering til virksomhetens Webpanel, panel.no. Han har nå forlatt OL-byen og er klar til å ta fatt på de utfordringer som hovedstaden har å by på. Hans arbeidsoppgaver som junior prosjekt-leder skal primært knyttes til kvalitative prosjekter og inkluderer blant annet prosjektstyring og oppfølging av innsolgte prosjekter. På fritiden er Michael en ivrig dataprogrammerer og om vinteren liker han å spenne på seg alpinskiene samt dra til Nord-Norge for å besøke hjemlige trakter.
Audun Michael Knudsen – vil fra 1. august være ansatt som Prosjektleder hos Norstat Norge. Hans arbeidsoppgaver skal inkludere innsalg og prosjektstyring samt oppfølging i forbindelse med prosjekter som er solgt inn. Audun har arbeidet i Norstat Norge siden 2007 i ulike roller. Han startet som telefonintervjuer ved avdelingen på Lillehammer og har siden det vært innom Mysteryshoppingavdelingen, vært Intervjuleder ved avdelingen i Lillehammer og Trondheim og har siden 2012 arbeidet som DP Assistent/Prosjekt Assistent. Audun er sportsinteressert og ser gjerne vinteridrett, fotball og sykkel. I tillegg er han interessert i film. Audun liker å reise og har blant annet tilbrakt et år som backpacker i Australia.
Anine Kierulf (24) – er ansatt som markedskoordinator i Ipsos MMIs Operations avdeling. Hun er nyutdannet med master innen Strategisk Markedsføring fra Imperial College London der hennes masteroppgave omhandlet hvordan man kan øke avkastning på digitale markedsføringsinvesteringer. Anine har tidligere erfaring med markedsføring fra både finans og PR-bransjen. Anine vil først og fremst arbeide med å rekruttere nye medlemmer til MMIpanelet samt å koordinere markedsføringen til både Ipsos MMI og MMIpanelets online og offline kanaler.
Laurie Blome Jacobsen – er ansatt som Senior Analytiker i avd Loyalty. Hun er opprinnelig amerikansk, og har bodd i Norge siden 1996. Hun har jobbet med kvantitativ analyse og metoder i over 15 år innen sosiale, politiske og markedsanalyse. Hun har gjennomført doktorgradsstudier på Handelshøyskolen BI i markedsanalyse og jobbet på BI som markedsanalytiker. Hun har også jobbet 7 år i Fafo Institutt for anvendte internasjonale studier. Laurie skal jobbe med kundetilfredshet og lojalitetsundersøkelser, samt implementering av Ipsos sine internasjonalt renommerte verktøy og metoder på det norske markedet.
Jo Brun – er ansatt som Senior Researcher i Carat Insight der han skal arbeide med eks. tracking, effektmålinger og målgruppeanalyser. Jo har også jobbet i Carat tidligere, og har over 20 års fartstid i bransjen; fra MMI, Nielsen og sist fra stillingen som Analysesjef i Egmont Publishing.
Kjetil Bøhlerengen – er ansatt som digital analytiker hos Dagens Næringsliv. Kjetil har utdanning innen IT og markedsføring. Han har tidligere jobbet med analyse i CAPA Kinoreklame og Discovery Networks. I DN skal han jobbe med digital og multimedial analyse.