Ipsos MMI endrer navn til Ipsos

Som ledd i den globale omorganiseringen i Ipsos, endrer nå konsernet flere lokale selskapsnavn til konsernnavnet Ipsos. Hensikten er å styrke den internasjonale merkevaren og profilere Ipsos likt over hele verden.

Tom Hansen

Om forfatteren

Ipsos har siden starten for 40 år siden vært sterkt kompetansedrevet og har globalt vært kjent for å utvikle en rekke nye analyseprodukter i verdensklasse. Konsernet setter nå fokus på ytterligere spesialisering, innovasjon og kompetanseutvikling under konsernnavnet Ipsos.

Navneendringen kommer som følge av ny organisering hvor i alt 11 regioner i verden nå samles i clustere, for Skandinavias del i et «nordisk cluster» (tidligere omtalt i Analysen).

«Mulighetene for lønnsom vekst ligger i å trekke på det enkelte lands solide erfaringer for å utvikle kundegrunnlaget i hele Skandinavia. Da må vi også framstå med en felles identitet», sier Hasselmann som er nytilsatt sjef for Ipsos Nordic i høst.

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Slik var Analysedagen 2022: Arena for læring, inspirasjon og relasjonsbygging

Torsdag 3. november samlet 160 kunnskapshungrige bransjefolk seg på Røverstaden i Oslo for å være med på årets største møteplass for…

bransjenytt

4 raske med 5 fine bransjefolk

Vi snakket med fem av deltakerne på Analysedagen 2022 og fikk deres umiddelbare inntrykk. Se video her.

bransjenytt

Slik vokste Pollstat med 150% fra 2020 til 2021

- Det er alltid mulig å gjøre ting annerledes, sier Pål Listuen.

bransjenytt