Annonse

Advertisement

Hva skjer’a?

Analysen har tatt en prat med André Thorsen, partner og leder i mediebyrået Atyp.

Martin Kløvrud

I redaksjonen for analysen.no og Markedsanalytiker i TINE

Hvordan går det hos Atyp?

– Det går veldig bra! Vi jobber stadig og integrert med reklame og media, og har mange spennende oppdrag for tiden.

Hva blir Atyps største lyspunkter nå som høsten er her og vinteren snart slår inn?

– Det å løse gode, atypiske kampanjer for kundene våre er alltid det morsomste. Men vi gleder oss også til hyggelige bransjetreff og så håper vi selvsagt på noen nye annonsører på kundelisten 😉

Har Atyp noen endringer i organisasjonen eller nyansettelser?

– Vi fyller stadig på med flinke folk, og har akkurat fått både ny digital rådgiver og en programmatisk spesialist på plass. I tillegg fikk vi før sommeren et par nye prosjektledere og en designer i hus. Og så ser vi etter enda en drivende dyktig kreativ designer.

Annonse

Advertisement

Annonse

Advertisement

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Verian «vant valget» med årets laveste avvik

Vi har snakket med Ole Fredrik Ugland, forskningsleder på politikk og velgeratferd i Verian, om hva han tenker om resultatene.

Bransjenytt, Fagartikkel, Tema-artikkel

Valgmøte i ny drakt

Det var nærmere 200 besøkende, og god stemning på Trekanten Bar da SAF sitt tradisjonelle valgmøte ble arrangert en helt ny…

Bransjenytt, Bransjestemmer

Fullt hus under Politiske briller 2025

Fullt hus, ferske tall og et panel i toppform. Politiske briller 2025 ble nok en gang et høydepunkt i forkant av…

Bransjenytt