Annonse

Advertisement

“Folk i baren”

Etter at det faglige programmet på Strategidagen 2024 var over snakket vi med noen av deltakerne , og fikk deres umiddelbare inntrykk. Se video her.

Har du lest denne: Bransjeutfordrere på Strategidagen 2024

Annonse

Advertisement

Annonse

Advertisement

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Hva driver merkevarevekst? Et komplekst landskap for CMO-er

Markedsføringsledere (CMO-er) står overfor en krevende utfordring: Hva er de mest effektive strategiene for å drive merkevarevekst? Dette spørsmålet har vært…

Bransjestemmer, Fagartikkel, Tema-artikkel

Derfor lanserer TINE den grønne melka

- En utrolig viktig og spennende lansering for TINE, sier Amna Qureshi Miltvedt i TINE.

Bransjestemmer, Tema-artikkel

Hvor står analysebransjen nå? En ærlig samtale mellom den aller første vinneren og fjorårets vinner av «Årets markedsanalytiker».

Hvert år deler Strategi- og analyseforeningen ut prisen Årets markedsanalytiker. Prisen deles ut på Analysedagen (MAD) og skal blant annet gå…

Bransjestemmer, Jobb-karriere