Annonse

Advertisement

Årets talent: Alexandra Palm

På Analysedagen 3. november ble det tradisjonen tro delt ut flere priser. Alexandra var en av dem som fikk sole seg i glansen.

Kriteriene for prisen: “Personen skal ha jobbet maks tre år i bransjen og ha utmerket seg mot kunder og internt”

Alexandra Palm startet i analysebransjen i begynnelsen 2021, midt under Koronaperioden, og ble brått kastet ut i ganske utfordrende oppgaver. Hun løste dem med glans. Alexandra er en formidler av rang og tar utfordringer på strak arm. Hun har sin utdanning innen teknologi, innovasjon og kunnskap og har allerede rukket å skaffe seg erfaring fra merkevaresiden. 

I tillegg til å være en god formidler er Alexandra også en strålende analytiker, og en særs god intervjuer. Alltid på jakt etter hva innsikten betyr for kunden, og hvordan den får den beste bruken internt i organisasjonen hun har oppdraget for. 

Hun har allerede stått på flere scener og holdt viktige foredrag om temaer som er relevante. Som en representant for Opinionen gjør hun en usedvanlig god figur og er en person vi kommer til å se mye til fremover.

Vi gratulerer Årets talent!

Tidligere Årets talent:

  • 2021 Sara Viken Løvhaug
  • 2020 Mia Charlotte Harboe
  • 2019 Alexandra-Kanutte Skåre
  • 2018 Tove Botnen
  • 2017 Lise Kristiansen
  • 2016 Jenny Arvesen
  • 2015 Ida Susann Svensson

Annonse

Advertisement

Annonse

Advertisement

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Strategiprisen 2025: Hvem setter standarden og fortjener anerkjennelsen som Norges skarpeste strateg?

Strategi- og analyseforeningen i Norge introduserer nå “Strategiprisen” – en prestisjetung utmerkelse som vil hedre de mest fremragende strategiske hodene i…

Bransjenytt

Hvor står analysebransjen nå? En ærlig samtale mellom den aller første vinneren og fjorårets vinner av «Årets markedsanalytiker».

Hvert år deler Strategi- og analyseforeningen ut prisen Årets markedsanalytiker. Prisen deles ut på Analysedagen (MAD) og skal blant annet gå…

Bransjestemmer, Jobb-karriere

Bransjens omsetning i 2023: Moderat vekst i bransjen, fortsatt sterk vekst blant datainnsamlingsbyråene

Omsetningstallene for 2023 viser at markedsanalysebransjen i Norge totalt sett vokste med 3,5 % fra 2022-2023, til drøyt 1,2 milliarder kroner.…

Bransjenytt