De unge verner om den dyrebare, eksklusive tiden sin – som fortsatt domineres av sosiale medier.
Den 5. juni lanserte Kantar Media årets Medietrender Ung (15-24 år). Selv om vi vet at de unge bruker mye tid…
Bransjenytt, Tema-artikkel
Den 5. juni lanserte Kantar Media årets Medietrender Ung (15-24 år). Selv om vi vet at de unge bruker mye tid…
Bransjenytt, Tema-artikkel
Strategidagen ble i år arrangert for femte gang, og samlet rundt 80 deltakere på Deichman Bjørvika – ledere, strateger og fagfolk…
Bransjestemmer
I kvalitative metoder er svarene og analysene vi gjør helt avhengige av hvem vi snakker med. I ethvert kvalitativt prosjekt må…
Bransjestemmer, Tema-artikkel
Fikk du ikke anledning til å delta på frokostseminaret 22. mai? Hvis du er medlem får du nå en ny mulighet…
Fagartikkel, Tema-artikkel
Her får du juryens begrunnelse:
Bransjenytt, Jobb-karriere
Hvordan kan det ha seg at nordmenn erkjenner klimakrisen, men nesten alle støtter likevel fortsatt norsk olje- og gassproduksjon?
Fagartikkel, Tema-artikkel
✔ Foreningens gode fagmiljø og nettverk
✔ Gratis frokostseminarer
✔ Spesialrabatter på heldagskonferanser og kurs
✔ Retningslinjer og regler
✔ Tilgang til tidligere utgaver av Analysen
✔ Mulighet til å bli med i faggruppe, programkomité eller redaksjonen
✔ Internasjonalt samarbeid
Respons Analyse har sitt beste første kvartal noensinne, og søker etter et klokt hode som kan jobbe fra Oslo eller Bergen. Vi trenger deg som er stødig i markedsanalysefaget og som skaper gode kunderelasjoner. Som rådgiver vil du få ansvaret for en egen kundeportefølje og utvide og videreutvikle denne. Du vil ha prosjektansvar for egne prosjekter; lede prosjektene fra a-å og stå for kundedialog, metodevalg, prosjektdesign, skjemautforming, analyse og rapportering.
Søk herNår du annonserer din ledige stilling i vårt ukentlige nyhetsbrev, får du også mulighet til å vise frem stillingen din her. Ta kontakt på e-post: admin@analysen.no for tilbud!
Søk her