Tore Bredal – profilert bransjemann

 

Da Tore Bredal overtok som leder var mye på plass. Nå var oppgaven å fortelle flere hvor gode vi var. Her gjorde Tore og styret en god jobb! Vi fikk nye medlemmer fra andre bransjer og markedsanalysebransjen ble satt på kartet. Oversikten viser de firmaene som hadde konsesjon for å drive med opinions- og markedsundersøkelser.

Tore var også opptatt av å stimulere/belønne personer for den innsatsen de la ned. Flotte julemøter, sommeravslutninger og solsikkekaker til personer, komiteer og byråene som bidro, var deler av belønningen.

Han bidro også til opprettelsen av Årets markedsanalytiker, en utnevnelse vi har hatt i NMF siden 1998.

De 2 første var:

1999 Fred Selnes
1998 Harald Sørgaard Djupvik

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Fra ZERoh! til suksess på 11 år!

Lerum har i 11 år jobbet systematisk med innsikt, innovasjon og utvikling av nye merkevarer for å gjøre ZERoh! til en…

Bransjestemmer

Finansiell inkludering i bank – det handler om å se og forstå

Over én million mennesker i Norge er innvandrere eller norskfødte med innvandrerbakgrunn. Hvordan opplever disse møtet med norske banker? Fra en…

Bransjestemmer, Fagartikkel, Tema-artikkel

Skann og betal

– På Analysedagen fikk vi presentert REMA 1000s erfaringer med å drive innovasjon i norske dagligvarebutikker

Bransjestemmer