Annonse

Advertisement

TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS

WPP-eide Kantar gjennomfører et omfattende endringsprosjekt for å bistå sinekunder enda mer effektivt med å skape vekst, se muligheter og løse utfordringer knyttet til markedsføring, medier og utviklingsarbeid.

Svein Roar Hult

Om forfatteren

Et viktig formål med prosjektet er at Kantars kunder skal få enklere tilgang til alle Kantars ressurser. Dette vil en oppnå gjennom økt samarbeid på tvers av alle Kantars selskaper og merkevarer.

For å støtte målsetningene om økt samarbeid og enklere tilgang til alle Kantars ressurser, vil Kantar-merkevarenes visuelle identitet harmoniseres. Et resultat av denne harmoniseringen, er at TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS og får ny logo.

– Vi har i mange år representert Kantar Media i Norge. Ut fra ønsket om at Kantars ressurser skal være lett tilgjengelig for våre kunder, vil vi framover også representere Kantar Millward Brown. På lenger sikt vil det være aktuelt å representere flere Kantar-merkevarer i Norge, som Kantar Consulting, Kantar Public og Kantar Retail, uttaler Stein Aarland, adm. dir. i Kantar TNS.

Norsk Gallup, som er eid av Kantar TNS, vil videreføre sin virksomhet som spesialist innen datainnsamling, uten endringer i navnet.

 

 

Annonse

Advertisement

Annonse

Advertisement

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Verian «vant valget» med årets laveste avvik

Vi har snakket med Ole Fredrik Ugland, forskningsleder på politikk og velgeratferd i Verian, om hva han tenker om resultatene.

Bransjenytt, Fagartikkel, Tema-artikkel

Valgmøte i ny drakt

Det var nærmere 200 besøkende, og god stemning på Trekanten Bar da SAF sitt tradisjonelle valgmøte ble arrangert en helt ny…

Bransjenytt, Bransjestemmer

Fullt hus under Politiske briller 2025

Fullt hus, ferske tall og et panel i toppform. Politiske briller 2025 ble nok en gang et høydepunkt i forkant av…

Bransjenytt