Merkevare i fokus

30. januar

Merkevare i fokus

Skap en merkevare som ikke bare synes – men som ingen kan overse

Pris
medlem

0,-

Meld på

Pris ikke
medlem

750,-

Meld på

Tid: Frokostseminar, torsdag 30. januar kl. 08:30 – 10:00 – Frokost fra kl. 08:15
Sted: Kongens gate 6, Oslo
Pris: Medlemmer går gratis – ikke medlemmer kr. 750 eks mva

 

Dette seminaret gir deg innsikt i hvordan noen av de beste aktørene i bransjen måler, bygger og bevarer sterke merkevarer. Vi får besøk av Ipsos, Mindshare og Kantar som viser deg de mest effektive verktøyene og deler verdifull innsikt.

 

Vil du skape reklame som skiller seg ut og bygger sterke merkevarer?
Anastasiia Chernykh, Head of Brand and Communication, Ipsos Norge

Ipsos deler hemmeligheten bak ‘Misfits’ – annonser som driver merkevaresuksess. Med over 15 års global erfaring lærer Ipsos deg hvordan kreative tilnærminger gir maksimal effekt.

 

Hvordan blir en merkevare trendy og verdt pengene?
Maiken Eilen Eltoft, Insight Advisor, Mindshare/GroupM 

Lær hvordan innsikt kan transformere merkevarer og engasjere målgrupper. Maiken viser oss den unike metoden for å måle merkevareprestasjon, med spennende eksempler fra Tesla og dagligvare.