Merkevare i fokus
Pris
medlem
0,-
Pris ikke
medlem
750,-
Tid: Frokostseminar, torsdag 30. januar kl. 08:30 – 10:00 – Frokost fra kl. 08:15
Sted: Kongens gate 6, Oslo
Pris: Medlemmer går gratis – ikke medlemmer kr. 750 eks mva
Dette seminaret gir deg innsikt i hvordan noen av de beste aktørene i bransjen måler, bygger og bevarer sterke merkevarer. Vi får besøk av Ipsos, Mindshare og Kantar som viser deg de mest effektive verktøyene og deler verdifull innsikt.
Vil du skape reklame som skiller seg ut og bygger sterke merkevarer?
Anastasiia Chernykh, Head of Brand and Communication, Ipsos Norge
Ipsos deler hemmeligheten bak ‘Misfits’ – annonser som driver merkevaresuksess. Med over 15 års global erfaring lærer Ipsos deg hvordan kreative tilnærminger gir maksimal effekt.
Hvordan blir en merkevare trendy og verdt pengene?
Maiken Eilen Eltoft, Insight Advisor, Mindshare/GroupM
Lær hvordan innsikt kan transformere merkevarer og engasjere målgrupper. Maiken viser oss den unike metoden for å måle merkevareprestasjon, med spennende eksempler fra Tesla og dagligvare.