Norsk Kundebarometer (NKB)

23. mai

Norsk Kundebarometer (NKB)

 - de viktigste trendene i 2018

Ledere er opptatt av Customer Experiences (CX), kundereiser og Net Promotor Score (NPS). De ønsker å komme tettere på kundemøtet. Er da fokuset på kundetilfredshet og lojalitet fortsatt relevant, 25 år etter at Norsk Kundebarometer (NKB) ble et forskningsprosjekt på BI for å måle kundetilfredshet og lojalitet hos Norske forbrukere? NKB har nylig presentert nye tall for 2018, som har fått god dekning i media. I årets rangering vant Volvo med de mest tilfredse kundene, foran Vinmonopolet og Toyota.

 

Tid: Frokostseminar onsdag 23. mai kl. 08:30 – 09:40. Frokost og registrering fra kl. 08:15
Sted: Kongensgt. 6 (også kalt Sjøfartsbygningen)
Pris: medlemmer i NMF gratis – ikke medlemmer kr. 750 eks mva

REGISTRER DIN PÅMELDING

Hva er de viktigste trendene NKB måler i 2018?

  • ENKBr kundetilfredshet fortsatt relevant, når ledere har begynt å flytte fokus til CX, kundereiser og NPS?
  • Hvordan bør bedrifter gå frem for å skape lojale og tilfredse kunder?
  • Er det forskjell på hva som skaper kundetilfredshet i B2B og B2C markeder?
  • Hva kan de bedriftene som har god kundetilfredshet forvente av resultater?

 

Paal Silseth

Pål R. Silseth begynte å arbeide med Norsk kundebarometer ved Institutt for Markedsføring ved Handelshøyskolen BI i 1999. Han tok over som prosjektleder i 2000 og har jobbet på prosjekter for en lang rekke norske og utenlandske bedrifter og er en mye brukt foredragsholder. Han er også partner i Barcode Intelligence Group i Oslo.