Martin Kløvrud er ansatt som prosjektleder/konsulent i Kantar TNS. Han har nylig fullført master i Markedsføringsledelse fra Høyskolen Kristiania. Han har i studietiden jobbet som trainee i Kantar TNS. Når han ikke er på jobb dyrkes interessen for kultur og god kaffe.
Alexandra-Kanutte Skåre er ansatt som prosjektleder/konsulent i Kantar TNS. Hun kommer fra en stilling hos Philips Light & Health i Eindhoven der hun har jobbet spesielt mot det nordiske markedet. Hun har Master i Marketing Analytics fra Tilburg University.
Jonas Østnes er ansatt som Prosjektleder i Kantar Media. Han skal jobbe med prosjekt- og kursledelse på Gallup PC/ Forbruker & Media samt andre medierelaterte prosjekt. Jonas har studert Økonomi og Administrasjon på Handelshøyskolen BI. Han har tidligere jobbet som Prosjektleder i eventavdelingen i TDK Media.
Kurt Ingebrigtsen er ansatt som utvikler i Kantar. Han har tidligere jobbet i forlag og i bank og har lang erfaring med programvareutvikling og database. Han skal bidra med utviklingsarbeid innen dataintegrasjon og utnyttelse av datakilder.
Carina Riborg Holter – (26) er ansatt som Research Executive i Ipsos, avdeling «Forskning, politikk og samfunn». Hun har tidligere jobbet som prosjektassistent i Rambøll Management Consulting og som juniorkonsulent i Epinion. Carina har en mastergrad i Sosiologi ved Universitetet i Oslo, med spesialisering innen høyreradikalisme- og migrasjonstematikk.
Marius Amundsen Flaget – (29) er ansatt som konsulent i Respons Analyse hvor han primært skal jobbe med rådgivning og analyse. Han har bakgrunn fra kommunikasjonsbransjen hvor han tidligere jobbet med omdømmeundersøkelser og merkevarebygging. Marius er utdannet ved Copenhagen Business School hvor han har tatt master i Internasjonal Handel & Politikk.
Cecilie Kløvstad er daglig leder i høstens nykommer, Skuterud Kløvstad AS. Hun kommer fra stillingen som adm.dir. i Epinion, forut for det ledet Cecilie to større satsingsområder i Kantar TNS (Retail and Brand og Kvalitativt Analysesenter). Hun har også vært en del av ledergruppen i Nielsen Norge. Karrieren hennes startet i forskningsavdelingen på Politihøyskolen for deretter å være filmsakkyndig i Statens filmtilsyn (nå Medietilsynet). Cecilie er utdannet cand. polit med medievitenskap som hovedfag og har bred erfaring fra medie- og markedsanalysefeltet både nasjonalt og internasjonalt. Hennes spesialistområde er i særdeleshet offentlig utredninger, evalueringer, publikums- og målgruppeforståelse forut for å inneha solid ledererfaring.
Vegard Skuterud er partner i Skuterud Kløvstad AS, og kommer fra stillingen som utviklingsdirektør i Epinion. Han har tidligere jobbet 10 år som seniorrådgiver i Kantar TNS hvor han har hatt ansvar for internasjonale kunder blant annet innen finans, retail- og sjømatnæringen. Vegard har tidligere jobbet med mye forskjellig, blant annet som leder i Coop og som selvstendig næringsdrivende i 7 år innen sisteleddsmarkedsføring. Utdannelsen har han fra UiO med fag innen medievitenskap og en master i sosiologi. Vegards spesialistområde er målgruppeforståelse, markedsføring og kommunikasjon.