Nominér til Årets Markedsanalytiker og Årets Talent

Markedsanalysens Dag (MAD2018) går av stabelen 8. november i år og det skal selvsagt deles ut priser! Vi ønsker din hjelp til å finne verdige kandidater til de to gjeve prisene, Årets Markedsanalytiker og Årets Talent.

ÅRETS PROGRAM FOR MAD

MAD2018 forside programNedenfor finner du kriteriene for de ulike prisene og en oversikt over prisvinnerne fra tidligere år.
Begrunnede forslag kan sendes på e-post til nmf@nmf-org.no innen torsdag 1. november, og tas imot med stor takk!

Årets Markedsanalytiker – kriterier (tilfredsstille noen eller alle): Personen skal:
• Ha en aktiv profesjon hvor markedsanalytisk virksomhet står sentralt og som kan dokumenteres gjennom senere år
• På en aktiv måte ha fremmet bruken av markedsanalyse
• På en aktiv måte ha fremmet bruken av markedsanalyse som fag innen utdanningsinstitusjon
• Ha utviklet kjennskap og forståelse til markedsanalyse

Årets Talent – kriterier: Personen skal:
• Ha jobbet maks tre år i bransjen
• Ha utmerket seg mot kunder og internt

Tidligere Årets Talent (ble delt ut første gang i 2015):
2017 Lise Kristiansen
2016 Jenny Arvesen
2015 Ida Susann Svensson

Tidligere Årets Markedsanalytikere:
2017 Anders Hovde
2016 Maria Heimisdottir Brennodden
2015 Tor Erik Jørgensen
2014 Anders Mamen
2013 Kristian Tolonen
2012 Ivar Kroghrud
2011 Ragnhild Silkoset
2010 Knut Arne Futsæter
2009 Oddveig Telle
2008 Ole Petter Nyhaug
2007 John Lauring Pedersen
2006 Ingvar Sandvik
2005 Erik Dalen
2004 Ole Martin Andersen
2003 Are Kværk
2002 Ottar Hellevik
2001 Leif Henrik Husom
2000 Ola Gaute Aas Askheim
1999 Fred Selnes
1998 Harald Sørgaard Djupvik

Program for MAD2018

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Nominér til årets priser – frist 28/10

Analysedagen 2024 går av stabelen 7. november i år på Oslo Event Hub, og det blir selvsagt delt ut priser! Vi…

Bransjenytt, Jobb-karriere

Møt de nye i styret

– les hva de mener om muligheter, utfordringer og bidrag i bransjen og foreningen! Vi i Analysen har tatt en prat…

Bransjenytt, Bransjestemmer, Jobb-karriere

Hvorfor DU som gründer burde benytte deg av markedsanalyse

Vi analyserte over 2700 norske gründere for å finne ut hva som skiller klinten fra hveten - med et revolusjonerende ess…

Bransjestemmer, Jobb-karriere