Annonse

Advertisement

Ipsos MMI endrer navn til Ipsos

Som ledd i den globale omorganiseringen i Ipsos, endrer nå konsernet flere lokale selskapsnavn til konsernnavnet Ipsos. Hensikten er å styrke den internasjonale merkevaren og profilere Ipsos likt over hele verden.

Tom Hansen

Om forfatteren

Ipsos har siden starten for 40 år siden vært sterkt kompetansedrevet og har globalt vært kjent for å utvikle en rekke nye analyseprodukter i verdensklasse. Konsernet setter nå fokus på ytterligere spesialisering, innovasjon og kompetanseutvikling under konsernnavnet Ipsos.

Navneendringen kommer som følge av ny organisering hvor i alt 11 regioner i verden nå samles i clustere, for Skandinavias del i et «nordisk cluster» (tidligere omtalt i Analysen).

«Mulighetene for lønnsom vekst ligger i å trekke på det enkelte lands solide erfaringer for å utvikle kundegrunnlaget i hele Skandinavia. Da må vi også framstå med en felles identitet», sier Hasselmann som er nytilsatt sjef for Ipsos Nordic i høst.

Annonse

Advertisement

Annonse

Advertisement

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Strategi- og analyseforeningen og Mediebyråforeningen inngår samarbeid

SAF og Mediebyråforeningen går sammen for å styrke innsikt og analyse i medie- og kommunikasjonsbransjen. Målet er å samle miljøene tettere…

Bransjenytt

Fra trygg analysejobb til gründerlivets virkelighet

Analysen har intervjuet den ferske bransjegründeren Christian Nordby Bø.

Bransjenytt, Bransjestemmer, Jobb-karriere

De unge verner om den dyrebare, eksklusive tiden sin – som fortsatt domineres av sosiale medier.

Den 5. juni lanserte Kantar Media årets Medietrender Ung (15-24 år). Selv om vi vet at de unge bruker mye tid…

Bransjenytt, Tema-artikkel