Annonse

Advertisement

Hva skjer’a?

Analysen har tatt en prat med André Thorsen, partner og leder i mediebyrået Atyp.

Martin Kløvrud

I redaksjonen for analysen.no og Markedsanalytiker i TINE

Hvordan går det hos Atyp?

– Det går veldig bra! Vi jobber stadig og integrert med reklame og media, og har mange spennende oppdrag for tiden.

Hva blir Atyps største lyspunkter nå som høsten er her og vinteren snart slår inn?

– Det å løse gode, atypiske kampanjer for kundene våre er alltid det morsomste. Men vi gleder oss også til hyggelige bransjetreff og så håper vi selvsagt på noen nye annonsører på kundelisten 😉

Har Atyp noen endringer i organisasjonen eller nyansettelser?

– Vi fyller stadig på med flinke folk, og har akkurat fått både ny digital rådgiver og en programmatisk spesialist på plass. I tillegg fikk vi før sommeren et par nye prosjektledere og en designer i hus. Og så ser vi etter enda en drivende dyktig kreativ designer.

Annonse

Advertisement

Annonse

Advertisement

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

De unge verner om den dyrebare, eksklusive tiden sin – som fortsatt domineres av sosiale medier.

Den 5. juni lanserte Kantar Media årets Medietrender Ung (15-24 år). Selv om vi vet at de unge bruker mye tid…

Bransjenytt, Tema-artikkel

Elisabeth Haug vant Strategiprisen 2025!

Her får du juryens begrunnelse:

Bransjenytt, Jobb-karriere

Strategiprisen 2025: Hvem setter standarden og fortjener anerkjennelsen som Norges skarpeste strateg?

Strategi- og analyseforeningen i Norge introduserer nå “Strategiprisen” – en prestisjetung utmerkelse som vil hedre de mest fremragende strategiske hodene i…

Bransjenytt