Hva skjer’a?

Analysen har tatt en prat med André Thorsen, partner og leder i mediebyrået Atyp.

Martin Kløvrud

I redaksjonen for analysen.no og Markedsanalytiker i TINE

Hvordan går det hos Atyp?

– Det går veldig bra! Vi jobber stadig og integrert med reklame og media, og har mange spennende oppdrag for tiden.

Hva blir Atyps største lyspunkter nå som høsten er her og vinteren snart slår inn?

– Det å løse gode, atypiske kampanjer for kundene våre er alltid det morsomste. Men vi gleder oss også til hyggelige bransjetreff og så håper vi selvsagt på noen nye annonsører på kundelisten 😉

Har Atyp noen endringer i organisasjonen eller nyansettelser?

– Vi fyller stadig på med flinke folk, og har akkurat fått både ny digital rådgiver og en programmatisk spesialist på plass. I tillegg fikk vi før sommeren et par nye prosjektledere og en designer i hus. Og så ser vi etter enda en drivende dyktig kreativ designer.

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

“Dette kan vi stole på”

Fredag 8. september var det klart for valgmøtet til Strategi- og analyseforeningen der flere aktører fikk presentert sine målinger få dager…

Bransjenytt, Bransjestemmer, Fagartikkel

Opptak fra Valgmøtet 2023

Fikk du ikke anledning til å delta på årets Valgmøte? Her får du mulighet til se det i opptak.

Bransjenytt, Bransjestemmer

Fra kollegaer til konkurrenter i markedsanalysebransjen

Ledelse, ambisjoner og samarbeid: Bli bedre kjent med historiene til Lene Leikvoll og Eirik Friberg Ekrann, nye Norgessjefer i Kantar og…

Bransjenytt, Jobb-karriere