Hva skjer’a?

Analysen har tatt en prat med André Thorsen, partner og leder i mediebyrået Atyp.

Martin Kløvrud

I redaksjonen for analysen.no og Markedsanalytiker i TINE

Hvordan går det hos Atyp?

– Det går veldig bra! Vi jobber stadig og integrert med reklame og media, og har mange spennende oppdrag for tiden.

Hva blir Atyps største lyspunkter nå som høsten er her og vinteren snart slår inn?

– Det å løse gode, atypiske kampanjer for kundene våre er alltid det morsomste. Men vi gleder oss også til hyggelige bransjetreff og så håper vi selvsagt på noen nye annonsører på kundelisten 😉

Har Atyp noen endringer i organisasjonen eller nyansettelser?

– Vi fyller stadig på med flinke folk, og har akkurat fått både ny digital rådgiver og en programmatisk spesialist på plass. I tillegg fikk vi før sommeren et par nye prosjektledere og en designer i hus. Og så ser vi etter enda en drivende dyktig kreativ designer.

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Slik blir det nye Styret

Strategi- og analyseforeningen årsmøte gikk av stabelen 15 mars. Der fikk de som hadde møtt opp høre hvordan det siste året…

Bransjenytt

Avskjedsprat med Rachel Øverås

Rachel Øverås trer av etter 6 år som styreleder i Strategi- og analyseforeningen. Les hennes refleksjoner rundt tiden i foreningen her.

Bransjenytt

Reisen til julestemningen

Bransjens største juleentusiast, John Lauring Pedersen, har tatt tempen på årets julestemning.

Bransjenytt