Hva skjer’a?

Analysen har tatt en prat med André Thorsen, partner og leder i mediebyrået Atyp.

Martin Kløvrud

I redaksjonen for analysen.no og Markedsanalytiker i TINE

Hvordan går det hos Atyp?

– Det går veldig bra! Vi jobber stadig og integrert med reklame og media, og har mange spennende oppdrag for tiden.

Hva blir Atyps største lyspunkter nå som høsten er her og vinteren snart slår inn?

– Det å løse gode, atypiske kampanjer for kundene våre er alltid det morsomste. Men vi gleder oss også til hyggelige bransjetreff og så håper vi selvsagt på noen nye annonsører på kundelisten 😉

Har Atyp noen endringer i organisasjonen eller nyansettelser?

– Vi fyller stadig på med flinke folk, og har akkurat fått både ny digital rådgiver og en programmatisk spesialist på plass. I tillegg fikk vi før sommeren et par nye prosjektledere og en designer i hus. Og så ser vi etter enda en drivende dyktig kreativ designer.

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Slik var Analysedagen 2022: Arena for læring, inspirasjon og relasjonsbygging

Torsdag 3. november samlet 160 kunnskapshungrige bransjefolk seg på Røverstaden i Oslo for å være med på årets største møteplass for…

bransjenytt

4 raske med 5 fine bransjefolk

Vi snakket med fem av deltakerne på Analysedagen 2022 og fikk deres umiddelbare inntrykk. Se video her.

bransjenytt

Slik vokste Pollstat med 150% fra 2020 til 2021

- Det er alltid mulig å gjøre ting annerledes, sier Pål Listuen.

bransjenytt