Hva skjer’a?

Analysen har tatt en prat med André Thorsen, partner og leder i mediebyrået Atyp.

Martin Kløvrud

I redaksjonen for analysen.no og Markedsanalytiker i TINE

Hvordan går det hos Atyp?

– Det går veldig bra! Vi jobber stadig og integrert med reklame og media, og har mange spennende oppdrag for tiden.

Hva blir Atyps største lyspunkter nå som høsten er her og vinteren snart slår inn?

– Det å løse gode, atypiske kampanjer for kundene våre er alltid det morsomste. Men vi gleder oss også til hyggelige bransjetreff og så håper vi selvsagt på noen nye annonsører på kundelisten 😉

Har Atyp noen endringer i organisasjonen eller nyansettelser?

– Vi fyller stadig på med flinke folk, og har akkurat fått både ny digital rådgiver og en programmatisk spesialist på plass. I tillegg fikk vi før sommeren et par nye prosjektledere og en designer i hus. Og så ser vi etter enda en drivende dyktig kreativ designer.

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Møt de nye i styret

– les hva de mener om muligheter, utfordringer og bidrag i bransjen og foreningen! Vi i Analysen har tatt en prat…

Bransjenytt, Bransjestemmer, Jobb-karriere

Bransjeutfordrere på Strategidagen 2024

Torsdag 23. mai var det duket for det årlige seminaret «Strategidagen», med et tett program og rekordmange deltagere. Blant talerne fant…

Bransjenytt, Bransjestemmer

Bli kjent med den nye Strategigruppa i Strategi- og analyseforeningen

Børre Thorstensen, strategisk rådgiver i Allegro, er leder for den nye Strategigruppa i Strategi- og analyseforeningen. Vi tok en prat med…

Bransjenytt, Bransjestemmer, Jobb-karriere