Annonse

Advertisement

Hans Borgens periode – sakset 2

Jubileumsartikkel fire bilde to stor

3) Hva mener ansatte i analysebransjen som har jobbet noen år? Her er noen uttalelser fra Marit H. Leschbrandt, seniorkonsulent i AC Nielsen og Karl Jørgen Tofte, seniorkonsulent i MMI; begge med solid utdannelse og mange års erfaringer fra kundesiden.

4) Kristin Hoff, første kvinnelige instituttleder i Opinion vakte oppsikt. Hun var i flere år bransjens naturlige kontakt når TV trengte uttalelser fra analysebransjen og markerte seg i miljøet.

5) Første koordinator i NMF. Thor Jostein og Hans Borgen var bra tospann som fikk til mye, blant passerte vi 220 deltakere på MAD og gikk tomme for lunsjmat.

Annonse

Advertisement

Annonse

Advertisement

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Lene Leikvoll om ledelse, Kantar og bransjens fremtid

Kantar-leder Lene Leikvoll gjester Lederliv, og snakker om analysebransjen, Djuice-exiten – og hvordan hun nærmest ble lurt inn i sjefsstolen. Her…

Bransjestemmer, Jobb-karriere

Hva driver merkevarevekst? Et komplekst landskap for CMO-er

Markedsføringsledere (CMO-er) står overfor en krevende utfordring: Hva er de mest effektive strategiene for å drive merkevarevekst? Dette spørsmålet har vært…

Bransjestemmer, Fagartikkel, Tema-artikkel

Derfor lanserer TINE den grønne melka

- En utrolig viktig og spennende lansering for TINE, sier Amna Qureshi Miltvedt i TINE.

Bransjestemmer, Tema-artikkel