Annonse

Advertisement

Analysedagen MAD2020 – 5. november!

Klikk på bildet, så forteller konferansier Rachel Øverås om noe av alt det du kan glede deg til!

Fullt program og påmelding her!

Annonse

Advertisement

Annonse

Advertisement

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Slik lykkes du med strategisk merkevareposisjonering

Hvordan kan du posisjonere merkevaren din for å skape konkurransefortrinn? Riktig posisjoneringsanalyse kan hjelpe deg å forstå kundenes behov og styrke…

Bransjestemmer, Fagartikkel, Tema-artikkel

Nyttårsstatistikk: Slik opplevde vi 2024 og hva vi ser frem til i 2025

Hva tenker vi egentlig om året som har gått, og hvilke planer og håp har vi for året som kommer? Vi…

Bransjestemmer

Jobs-to-be-done i kombinasjon med AI: Effektivitet i kvalitative analyser

Som antropolog har jeg alltid vært skeptisk til metoder som JTBD. Å starte et prosjekt med faste rammer, post-it-lapper og definerte…

Bransjestemmer, Fagartikkel, Teknologi