Annonse

Advertisement

Ipsos MMI endrer navn til Ipsos

Som ledd i den globale omorganiseringen i Ipsos, endrer nå konsernet flere lokale selskapsnavn til konsernnavnet Ipsos. Hensikten er å styrke den internasjonale merkevaren og profilere Ipsos likt over hele verden.

Tom Hansen

Om forfatteren

Ipsos har siden starten for 40 år siden vært sterkt kompetansedrevet og har globalt vært kjent for å utvikle en rekke nye analyseprodukter i verdensklasse. Konsernet setter nå fokus på ytterligere spesialisering, innovasjon og kompetanseutvikling under konsernnavnet Ipsos.

Navneendringen kommer som følge av ny organisering hvor i alt 11 regioner i verden nå samles i clustere, for Skandinavias del i et «nordisk cluster» (tidligere omtalt i Analysen).

«Mulighetene for lønnsom vekst ligger i å trekke på det enkelte lands solide erfaringer for å utvikle kundegrunnlaget i hele Skandinavia. Da må vi også framstå med en felles identitet», sier Hasselmann som er nytilsatt sjef for Ipsos Nordic i høst.

Annonse

Advertisement

Annonse

Advertisement

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Strategiprisen 2025: Hvem setter standarden og fortjener anerkjennelsen som Norges skarpeste strateg?

Strategi- og analyseforeningen i Norge introduserer nå “Strategiprisen” – en prestisjetung utmerkelse som vil hedre de mest fremragende strategiske hodene i…

Bransjenytt

Bransjens omsetning i 2023: Moderat vekst i bransjen, fortsatt sterk vekst blant datainnsamlingsbyråene

Omsetningstallene for 2023 viser at markedsanalysebransjen i Norge totalt sett vokste med 3,5 % fra 2022-2023, til drøyt 1,2 milliarder kroner.…

Bransjenytt

Her er Styret for 2025

Strategi- og analyseforeningens årsmøte gikk av stabelen 13 mars. Der fikk de som hadde møtt opp høre hvordan det siste året…

Bransjenytt