TV2 og Solskjæreffekten
På noen ganske få år har TV-vanene endret seg radikalt. Tilbudet av innhold som folk kan velge i har økt betydelig, og det er stadig flere aktører som vil ha en del av kaken. På frokostseminaret vil vi se nærmere på hvordan TV2 manøvrerer i dette markedet.
Tid: Frokostseminar tirsdag 27. august kl. 08:30 – 10:00. Frokost og registrering fra kl. 08:15
Sted: Kongensgt. 6 (også kalt Sjøfartsbygningen)
Pris: Medlemmer i NMF gratis – ikke medlemmer kr. 750 eks mva
Analysesjef Ole Martin Andersen i TV2 Sumo skal gi oss et innblikk i hvordan TV2 jobber med innsikt, og vil vise flere konkrete caser. Vi skal også høre mer om hvilken effekt det hadde for TV2 at Ole Gunnar Solskjær ble ansatt som manager for Manchester United. Og hvilke utfordringer TV2 står overfor i et stadig økende strømmemarked.