Reel kundeinnsikt

9. april

Reel kundeinnsikt

-Eksempel fra arbeid med ny kundeinnsikt og medlemsstrategi i NAF

Hva kommer først? Analysen eller strategien? Segmentene eller personas? Jannecke Drangert-Hveding, Direktør Strategi i Creuna og Henrik Berger Jørgensen fra Fightingeverydayboredom tar utgangpunkt i et strategiutviklingscase og reflekterer over kundeinnsiktens rolle i denne sammenheng.

 

Tid: Frokostseminar tirsdag 9. april kl. 08:30 – 10:00. Frokost og registrering fra kl. 08:15

Sted: Kongensgt. 6 (også kalt Sjøfartsbygningen)
Pris: Medlemmer i NMF gratis – ikke medlemmer kr. 750 eks mva

REGISTRER DIN PÅMELDING

 

Jannecke Drangert HvedingJannecke Drangert-Hveding er Direktør for Strategi i Creuna. Jannecke kom til Creuna gjennom oppkjøpet av KOBRA, hvor hun var en av gründerne og managing partner. Jannecke er en nestor innen kundeopplevelse og kundedrevet forretningsutvikling. Hun har lang erfaring fra arbeid med kundereisen, samt ulike konseptutviklings- og endringsløp med kunden i fokus.

 

 

 

henrik berger jorgensenHenrik Berger Jørgensen er en anerkjent rådgiver innenfor forretningsstrategi, marketing og analyse. Mange vil kjenne til Den Store Annonsørrapporten som han tok initiativ til og utviklet sammen med Annonsørforeningen. Han har tidligere ledererfaring bl.a. som Head of Business Planning & Client Leadership i Mindshare, leder for markeds- og kommunikasjonsavdelingen i NRK og Brand Strategy Director i marchFIRST.