Analysedagen 2025 – MAD
Pris
medlem
2950,-
Pris ikke
medlem
3950,-
Torsdag 6. november går Analysedagen – MAD igjen av stabelen! Dette er årets største møteplass for oss som jobber med å forstå kunder og forbrukeratferd. Dagen byr på læring, innsikt og inspirasjon. Og om kvelden blir det fest (krever egen påmelding som åpner i august)
Enten du jobber i analysebyrå eller er bruker av markedsanalyse er dette en dag som vil gi deg stort faglig utbytte og nye spennende kontakter.
Vi starter med lunsj, før vi har både felles foredrag og sesjoner. Fagdagen avsluttes rundt kl 18, men så blir det fest!
Et godt faglig program, stands, konkurranser, priser og fest er kjennetegnet til Analysedagen – MAD. Du vil få en unik mulighet til å bli kjent med nye personer i bransjen, utvide nettverket ditt – og møte gamle kjente.
PRISER:
Dagkonferansen: kr. 2.950 + mva (medlem) kr. 3.950 + mva (ikke-medlem) Bedriftstilbud: 4 deltakere til prisen for 3 på dagkonferansen!
Bransjefest: kr. 950 + mva (medlem) kr. 1.050 + mva (ikke-medlem). Krever separat påmelding!
DISSE KOMMER:
Fagkomiteen for Analysedagen – MAD er allerede i full gang med å sette sammen et innholdsrikt program som blir helt klart i august. Her er en oversikt over de du allerede kan glede deg til å få oppleve den dagen:
- Hanan Jahr, CEO i Try reklamebyrå
- Elisabeth Haug, CEO i Farmasiet – vinner av Strategiprisen2025
- Xabier Palacio, Head of Intelligence, Advocacy and Standards
- Jan Behrens, Senior rådgiver i Opinion
- Adrian Peretz, Førsteamanuensis hos OsloMet
- Ina Stølen, Daglig leder i Brandity
- Trym Sørum, Fotballanalytiker
- Trygve Karper, CEO i Databutton
- Ingrid Skjæran, Senior Markedsanalytiker i Telenor
- Eirik F. Ekrann, Country mangaer i Ipsos og Lavrans Løvlie, Partner i PwC – I diskusjon om: Hvem er best på innsikt, konsulentselskaper eller analysebyrå?
- Jens Nordahl, Kommunikasjonssjef i AS Vinmonopolet
- Morten Langfeldt Dahlback, Leder for innovasjon og teknologi i Faktisk.no
- Emil Røyrvik, Professor ved NTNU og brennende opptatt av tall
- Alte Guldbrandsen, Formel 1 kommentator hos Viaplay
Ønsker du å være sponsor og utstiller? Ta kontakt på admin@analysen.no for informasjon og priser!
Programkomiteen for Analysedagen 2024 består av: Anders Mamen (leder), Kristiania – Bjørnar Brenne, Dunnhumby – Christian Nordby Bø, Pieces Insight – Kristian Arntzen, Opinion – Marianne Nipe, Apeland – Nina Berg, SSB
ANALYSEDAGEN 2025 SPONSES AV: