Annonse

Advertisement

Møteprogram høsten 96

I perioden 95-97 hadde en formidabel vekst. En rekke komiteer sørget for å få på plass gode møter og konferanser, 10-15 per halvår. Her fra høsten 1996 med 10 arrangementer. Temaene var heller ikke tilfeldig «Mer nytte for mindre penger» er noe som trigger.

Deltakerne på seminarene kunne krysse av om de ønsket et prøvemedlemskap i NMF. Det ga mange nye medlemmer, høsten 97 – hele 122!

Her er noen uttalelser fra nye medlemmer som ble intervjuet i Analysen. De hadde forventninger!

Dessuten er det grunn til å merke seg at ANALYSEN ble nøye lest av medlemmene i NMF.

Annonse

Advertisement

Annonse

Advertisement

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Lene Leikvoll om ledelse, Kantar og bransjens fremtid

Kantar-leder Lene Leikvoll gjester Lederliv, og snakker om analysebransjen, Djuice-exiten – og hvordan hun nærmest ble lurt inn i sjefsstolen. Her…

Bransjestemmer, Jobb-karriere

Hva driver merkevarevekst? Et komplekst landskap for CMO-er

Markedsføringsledere (CMO-er) står overfor en krevende utfordring: Hva er de mest effektive strategiene for å drive merkevarevekst? Dette spørsmålet har vært…

Bransjestemmer, Fagartikkel, Tema-artikkel

Derfor lanserer TINE den grønne melka

- En utrolig viktig og spennende lansering for TINE, sier Amna Qureshi Miltvedt i TINE.

Bransjestemmer, Tema-artikkel