Annonse

Advertisement

Møteprogram høsten 96

I perioden 95-97 hadde en formidabel vekst. En rekke komiteer sørget for å få på plass gode møter og konferanser, 10-15 per halvår. Her fra høsten 1996 med 10 arrangementer. Temaene var heller ikke tilfeldig “Mer nytte for mindre penger” er noe som trigger.

Deltakerne på seminarene kunne krysse av om de ønsket et prøvemedlemskap i NMF. Det ga mange nye medlemmer, høsten 97 – hele 122!

Her er noen uttalelser fra nye medlemmer som ble intervjuet i Analysen. De hadde forventninger!

Dessuten er det grunn til å merke seg at ANALYSEN ble nøye lest av medlemmene i NMF.

Annonse

Advertisement

Annonse

Advertisement

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Slik lykkes du med strategisk merkevareposisjonering

Hvordan kan du posisjonere merkevaren din for å skape konkurransefortrinn? Riktig posisjoneringsanalyse kan hjelpe deg å forstå kundenes behov og styrke…

Bransjestemmer, Fagartikkel, Tema-artikkel

Nyttårsstatistikk: Slik opplevde vi 2024 og hva vi ser frem til i 2025

Hva tenker vi egentlig om året som har gått, og hvilke planer og håp har vi for året som kommer? Vi…

Bransjestemmer

Jobs-to-be-done i kombinasjon med AI: Effektivitet i kvalitative analyser

Som antropolog har jeg alltid vært skeptisk til metoder som JTBD. Å starte et prosjekt med faste rammer, post-it-lapper og definerte…

Bransjestemmer, Fagartikkel, Teknologi