Annonse

Advertisement

Hans Borgens periode – sakset 5

Jubileumsartikkel fire bilde fem stor

10) Hans Borgen vekte oppsikt i vårt naboland. Fra et intervju utført av Henrik Hall SMRN/Resoner.

11) Medlemmer og styret hadde mange fine arrangementer. Strategiturer til London, Madrid,

12) Norsk statistikk åpnet feltavdeling på Lillehammer og Field Work i Hamar. Gunstige priser i lokaler etter vinter Ol 94 var en viktig grunn.

Annonse

Advertisement

Annonse

Advertisement

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Hva driver merkevarevekst? Et komplekst landskap for CMO-er

Markedsføringsledere (CMO-er) står overfor en krevende utfordring: Hva er de mest effektive strategiene for å drive merkevarevekst? Dette spørsmålet har vært…

Bransjestemmer, Fagartikkel, Tema-artikkel

Derfor lanserer TINE den grønne melka

- En utrolig viktig og spennende lansering for TINE, sier Amna Qureshi Miltvedt i TINE.

Bransjestemmer, Tema-artikkel

Hvor står analysebransjen nå? En ærlig samtale mellom den aller første vinneren og fjorårets vinner av «Årets markedsanalytiker».

Hvert år deler Strategi- og analyseforeningen ut prisen Årets markedsanalytiker. Prisen deles ut på Analysedagen (MAD) og skal blant annet gå…

Bransjestemmer, Jobb-karriere