Annonse

Advertisement

Hans Borgens periode – sakset 1

   

Jubileumsartikkel fire bilde en stor 

1)   En del nye faste spalter dukket opp i Analysen: Duellen; der vi sjekket ut lokalene til de ulike byråene. I første duell mellom MMI og TNS torde ikke reaksjonene annet enn å dømme dødt løp. Resepsjon, kontorbekvemmeligheter, møterom, toaletter, kantine og miljø ble vurdert.

 

2)  Da NMF fylte 30 år i 2000 hadde Harald Djupvik en vurdering av bransjen, her er noen utdrag.

 

 

 

Annonse

Advertisement

Annonse

Advertisement

Andre artikler du kan være interessert i

Se alle artikler

Hva driver merkevarevekst? Et komplekst landskap for CMO-er

Markedsføringsledere (CMO-er) står overfor en krevende utfordring: Hva er de mest effektive strategiene for å drive merkevarevekst? Dette spørsmålet har vært…

Bransjestemmer, Fagartikkel, Tema-artikkel

Derfor lanserer TINE den grønne melka

- En utrolig viktig og spennende lansering for TINE, sier Amna Qureshi Miltvedt i TINE.

Bransjestemmer, Tema-artikkel

Hvor står analysebransjen nå? En ærlig samtale mellom den aller første vinneren og fjorårets vinner av «Årets markedsanalytiker».

Hvert år deler Strategi- og analyseforeningen ut prisen Årets markedsanalytiker. Prisen deles ut på Analysedagen (MAD) og skal blant annet gå…

Bransjestemmer, Jobb-karriere