Hvorfor kan ikke norske bedrifter overse TikTok? Og hva er egentlig BeReal?

19. januar

Hvorfor kan ikke norske bedrifter overse TikTok? Og hva er egentlig BeReal?

TikTok og BeReal – to av verdens raskest voksende sosiale medieplattformer

Pris
medlem

0,-

Meld på

Pris ikke
medlem

750,-

Meld på

Tid: 8:30 – 10:00 (registrering og frokost fra kl. 8:15)

Sted: Kongensgt. 6

Som den mest nedlastede appen i både 2020 og 2021, kan vi konkludere med at TikTok ikke bare er en app der unge danser. TikTok har kommet for å bli, men hva er det som er så unikt med denne kanalen? Hvordan bør norske merkevarer utnytte mulighetene her? I det siste har det også vært en stor snakkis rundt den nye appen BeReal, men hva går egentlig BeReal ut på?

I dette frokostseminaret får vi en innføring i de to kanalene, og besøk av en ekte Tiktok’er!

Andrea Lynne vil fortelle oss om bruken i praksis. Hva funker og hva funker ikke på denne kanalen. Andrea er 16 år og har over 1.000.000 følgere på TikTok.

Julia Ngo og Mathilde Bolette Vollebæk Jensen er begge Social Media Managers i MediaCom. De jobber tett med store merkevarer som IKEA, Klarna, Bayer, KLP, Byggma og m.fl, for å utnytte kraften i sosiale medier.