Kunstig intelligens i markedsanalyse – hvordan få mer ut av dataene

22. oktober

Kunstig intelligens i markedsanalyse – hvordan få mer ut av dataene

Lær mer om hvordan sentrale bransjemiljøer bruker KI – for å gjøre analysejobben rikere og raskere

Tid: Frokostseminar, onsdag 22. oktober kl. 08:30 – 10:00 – Frokost fra kl. 08:15
Sted: Kongens gate 6, Oslo
Pris: Medlemmer går gratis – ikke medlemmer kr. 750 eks mva

Seminaret gir deg innsikt i hvordan kunstig intelligens kan brukes innenfor markedsanalyse og markedsføring.

Vi får besøk av en fremoverlent og dynamisk duo fra Ipsos og TRY, som deler verdifulle erfaringer og konkrete tips for å effektivisere analysejobben og få mer mer ut av dataene dine.

Etter innleggene, legges det opp til en avrundende ordveksling mellom bidragsyterne og mellom bidragsyterne og publikum, slik at man kan lufte sine spørsmål og tanker. Så ta med nysgjerrighet til en spennende morgensesjon – velkommen!

Ambisjonen fra SAF er at dette vil være det første seminaret i en kvartalsvis seminarrekke innen KI. På KI-fronten endrer ting seg fort, så vi ønsker være tett på utviklingen med jevne oppdateringer fra bransjen. Meld gjerne inn ønsker med hensyn til tematikker og foredragsholdere!

 

PROGRAM:

Nei KI vil ikke ta jobbe din, men kan kanskje skape spennende jobber for barna dine – Eirik Ekrann, Country manager, Ipsos Norway
Ipsos sin Norges-sjef deler hvordan Ipsos jobber med ulike KI-modeller ikke bare for å effektivisere ulike prosesser, men for å øke verdien av markedsanalyseproduktet. Han trekker også på internasjonale erfaringer etter nylig å ha komme hjem fra ESOMAR, den internasjonale bransjekongressen som avholdes i månedsskifte september/oktober. Han stiller spørsmålet: Kanskje vi ikke skal være så redd for at KI skal ta jobbene våre og heller fokusere på at KI kan gjøre markedsanalysebransjen enda mer relevant og interessant for våre oppdragsgivere?

Kontekst-design – slik får du KI-agenten til å forstå ditt behov – Martin Jensen, Head of AI & Transformation, TRY
TRYs KI-sjef deler erfaringer, verktøy og tips for å bruke KI innen markedsanalyse og markedsføring. Lær mer om hvordan presist kontekst-design er en av de viktigste grepene for å bruke KI effekivt og med størst effekt.

 

Etter innleggene, legges det opp til en avrundende ordveksling mellom bidragsyterne og mellom bidragsyterne og publikum, slik at man kan lufte sine spørsmål og tanker.