Morphing

22. november

Morphing

Bli best på digital markedsføring med "morphing"

Tid: Tirsdag 22. november kl. 09:00 – 10:30
Sted: Handelshøyskolen BI, Nydalen
Pris: Gratis for medlemmer i NMF – Ikke medlemmer kr. 750 eks mva

 

REGISTRER DIN PÅMELDING 

Hvordan klarte det britiske bredbåndsselskapet British Telecom å tjene 80 millioner dollar ekstra gjennom netthandel? Og hvordan fikk teknologiavisen CNET 97 prosent høyere klikkrate i et felteksperiment? Jo, de ble kjent med hver eneste bruker som stakk innom nettstedet – ved hjelp av metoden morphing.

Morphing gjør at stilen og utseendet på nettsiden tilpasser seg brukerens personlighet, hva han tidligere har klikket på, hvilket informasjonsbehov han har eller hvor i kjøpsprosessen han er.

Resultatet? En merkevare som flere i målgruppen din har tillit til. Og, som i eksemplene innledningsvis, økt klikkrate og kortere vei fra handlekurv til kjøp.

Salg blir aldri det samme igjen når du kan morphing, og nå er store nettsider, både i Europa og Asia, i ferd med å ta i bruk metoden.

Det kan du også! Lær mer om målrettet digital markedsføring og de ulike morphing-applikasjonene på seminaret vårt – og få oppskriften på hvordan din bedrift skal gå frem for å lykkes.

 

Gui liberaliGui Liberali is associate professor of marketing at the Rotterdam School of Management at Erasmus University. Gui has successfully developed and applied methods for designing and customizing digital products and interactions, and adaptive online experimentation methods to online display advertising and website design, in research collaborations with firms in the U.S., U.K, and Europe. He has presented his research in top universities in the U.S., Europe, Australia and Latin America, and was an invited speaker in U.S. and Europe for Internet companies and forums of market researchers and data scientists. His published papers have been cited in various technology blogs, magazines, and textbooks in marketing and operations research. His work has been published in the most prestigious journals in marketing and management and influential outlets. Gui was a visiting scholar at the MIT Sloan School of Management for several years. He holds a Doctorate in Marketing, and a B.Sc. in Computer Science.